Conditii de Returnare

Conditii de returnare

Puteti returna o comanda indiferent de motivul dvs. doar daca produsele nu au fost spalate sau folosite in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Taxa de retur va fi suportata de dvs. conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1) noi urmand sa va inapoiem intreaga suma pe care ati achitat-o in momentul in care ati primit comanda. Banii vor fi returnati intr-un cont IBAN care sa fie pe acelasi nume ca si cel de pe factura fiscala a comenzii, in termen legal de maxim 14 zile de la primirea returului de catre noi. Pentru a returna un produs ne puteti suna la numarul 0769.898.898 de Luni pana Vineri intre orele 10:00-18:00 sau puteti completa formularul de retur. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Returul trebuie sa fie insotit si de Factura Fiscala a comenzii!

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

FORMULAR RETURNARE PRODUS

Am primit produsul defect
Produsul nu corespunde descrierii de pe site
Nu sunt multumit de calitatea produsului
Am primit comanda cu intarziere
Am inregistrat comanda din greseala
Am gasit un pret mai bun in alta parte
Am primit alt produs decat cel comandat
Am primit produsul incomplet
M-am razgandit, nu mai am nevoie de produs
Nespecificat

Numar Cont iban (Necesar)

Banca (Necesar)

Titularul Contului (Necesar)

Conditii de returnare

conditii de returnare